掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

歐聯:【有片】史韋拉又瀨嘢!曼聯贏賓菲加兩粒 __,曼聯,

(法新社)即睇歐聯官網全場精華:http://uefa.to/2A3OLhl 周三凌晨舉行的歐聯分組賽第4輪賽事,A組重頭戲曼聯主場迎戰賓菲加,客軍天 ...


(法新社)


即睇歐聯官網全場精華:http://uefa.to/2A3OLhl 

周三凌晨舉行的歐聯分組賽第4輪賽事,A組重頭戲曼聯主場迎戰賓菲加,客軍天才門將史韋拉繼上輪交手派膠輸波後,今仗又做悲情主角,最終曼聯贏2比0出線在望,賓菲加4戰全敗陷出局邊緣。

曼聯為留力聯賽對車路士,今仗對賓菲加半力上陣,幾位非常規球員麥湯米尼、連格擔正,初段壓住對手強攻,15分鐘安東尼馬迪爾博得12碼,由他親自主射被客隊18歲門將史韋拉救出,這個撲救似為史韋拉自己上仗對曼聯時後退入網內接波導致輸波贖罪。

可惜賽事發展下去,這位歐聯史上最年輕門將仍然要孭鑊,45分鐘,史韋拉瞓身營救尼曼查馬迪中距離勁射,皮球中柱後反彈其背部入網,救波變成擺烏龍為曼聯領先1比0,下半場78分鐘,後備上陣嘅20歲生日「壽星仔」拉舒福特博得另一個12碼,今次由戴利白蘭特操刀射入,曼聯贏2比0。

曼聯4戰全勝出線問題不大,不過由於同組莫斯科中央陸軍作客2比1反勝巴素利,各以6分排2、3位,間接令4戰全敗嘅賓菲加數字上仍未出局。

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!