掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

【係咁講馬國明】黃心穎火辣晒背被整蠱 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎大露背出騷。藝人黃心穎與組合組合艾粒到旺角出席活動,心穎大露背性感上陣相當搶眼,一轉身即令全場尖叫,她更即場挑戰急口令,更頻頻被艾粒整蠱頻頻提起 ...


黃心穎大露背出騷。


藝人黃心穎與組合組合艾粒到旺角出席活動,心穎大露背性感上陣相當搶眼,一轉身即令全場尖叫,她更即場挑戰急口令,更頻頻被艾粒整蠱頻頻提起男友馬國明而苦笑。問到性感亮相的心穎是否好熱?她笑言:「今次係再合作,上年都合作得開心,近排都忙拍劇,日日喺錄影廠,都想出來靚吓、賺吓外快。(《星和》拎獎加價?)唔知有冇呢,之前接落。(咁性感應該加唔少?)唔知呢,我都心大心細,都怕加咗價但接嘅騷少咗,仲要睇同廣告夾唔夾,同性唔性感冇關係。」

講馬國明唔尷尬

講到頻頻被艾粒整蠱,不斷提到馬國明,心穎說:「唔尷尬,都畀佢玩咗年幾,見番佢哋都好開心呀!大家又有默契,可以再合作。(有冇追《降魔的》?)未有時間,但見到好多同事係化妝間追劇,仲叫我轉告馬國明,你哋自己同佢講反而自己都睇番集《森美旅行團》,雖然係個幾月前,但都好開心,想開第二輯。(開續集叫《心穎旅行團》?)唔好,我覺得跟人去玩唔使Plan開心啲!(帶馬國明去旅行?)有假期先,係咪應該佢帶我去先啱?(一齊去過旅行?)冇呀,一齊去過橫店囉!我都想去好多唔同地方嘅,家姐之前去睇北極光,好靚我都想去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!