掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

【14歲大仔英國寄宿】11歲女兒不再黏自己 森美:嗰種痛,講起個心好酸 __,森美,

森美同陳雅嫻結婚十幾年,眨吓眼,大仔曦樂已十四歲,細女曦童亦都十一歲!舊年,佢仲將大仔送咗去英國讀寄宿學校。「我俾佢去英國讀書都係呢個原因,佢都差唔多 ...


森美同陳雅嫻結婚十幾年,眨吓眼,大仔曦樂已十四歲,細女曦童亦都十一歲!舊年,佢仲將大仔送咗去英國讀寄宿學校。「我俾佢去英國讀書都係呢個原因,佢都差唔多青春期,已經無乜嘢同我講,同我細個去寄宿差唔多時間,所以都覺得好啱佢成長嘅過程,會話俾佢聽我嘅痛苦,因為去外國讀書真係貴,我唔係好富有,希望佢明白,用番呢個方法等佢生性。」

阿爸多數錫女多啲,話晒阿女係前世情人,唔知森美又係唔係呢?「梗係啦,啲人成日話女係前世情人,我曾經寫過一篇文章,話仔係前世好友,每個阿爸都希望同個仔好似朋友一樣friend,一齊傾到偈,我小時候都渴望同爸爸一齊飲杯啤酒、一齊睇波、一齊傾吓偈,嗰種就係前世好友。女係前世情人,係由細個直到佢青春期,而仔係前世好友,係青春期之後,兩個係擔當唔同角色。」咁曦童又係唔係好鍾意癡住爸爸呢?「女仔去到青春期,天性就係唔鍾意爸爸,覺得爸爸老土。我好大隻嘅時候,喺屋企有時除咗件衫,佢會話你唔好成日除衫,著番件衫有時學校遊船河,佢淨係叫媽咪去,我話點解你唔叫我去,佢話費事我又除衫,唔俾我去,我話除衫無問題吖,我咁fit,佢話就係唔鍾意你除衫!呢啲就係女仔得意嘅地方,佢青春期開始怕醜,見到爸爸除咗上身衫覺得唔鍾意。早幾年佢細個嘅時候,一放學返嚟就會衝埋嚟攬住叫我,而家返嚟叫完我就走咗去,我叫佢攬住,佢個身唔會掂到你嘅,淨係兩隻手黐住,個身就挨後嘅。」

聽得出森美好錫個女,而家個女大喇,好少嗲佢,佢曾經因為咁而好唔開心。「當然好失落,我寫咗篇文章係講前世情人同我分手嘅最後一日,分手日係幾時我仲好想記得番,究竟邊一日係佢同我嘅最後擁抱,邊一日係佢仲肯黐住我,塊面全身好似樹熊咁攬住我,我好掛住嗰一日,但嗰日係幾時我已經唔記得咗,眨吓眼佢已經唔再攬我,嗰種痛,而家講番我個心都好酸,我諗好多爸爸到個女開始大嘅都感覺到。」

撰文:海 山

攝影:黃志明

錄影:葉志明

髮型:Vince @ IL Colpo

場地提供:美樂照相館




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!