掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

開場即搞笑互窒 王祖藍搔首弄姿勁風騷 __,祖藍,王祖藍,

王祖藍邊行邊撥頭髮又扭pat,非常風騷。由王祖藍、李思捷及阮兆祥組成的「福祿壽」假紅館舉行的兩場《福祿壽十周年演唱會》今晚開鑼,多位圈中藝人如汪明荃、 ...


王祖藍邊行邊撥頭髮又扭pat,非常風騷。


由王祖藍、李思捷及阮兆祥組成的「福祿壽」假紅館舉行的兩場《福祿壽十周年演唱會》今晚開鑼,多位圈中藝人如汪明荃、鄧兆尊、蘇玉華、朱晨麗、田蕊妮、何遠東、吳業坤、陳敏之等現身撐場。

撥頭髮兼扭pat

演唱會開四面台,晚上8時35分開騷。帷幕跌下,甫開場,三子分別以漫畫英雄形象現身,邊跳邊唱《踢拖》,期間向觀眾打招呼,祥仔話:「大家好,我係瘦咗25磅的阮兆祥!」祖藍就話:「我係扮女人仲似過自己老婆嘅王祖藍!」思捷話:「我係最受女性歡迎嘅李思捷!」之後三個就分別走去伸展舞台向觀眾作近距離接觸,祖藍更搔首弄姿,邊行邊撥頭髮又扭pat,非常風騷。

「祥在你左右」

其後三人即發揮搞笑本色在台上互窒,祖藍笑問祥仔:「日日電視、電台同新光戲院都見到你,你想點呢?」思捷即謂他想有個新綽號「祥在你左右」,祥仔就反擊:「我都喺江蘇、湖南同中央衛視見到你喇!」思捷即笑住窒多下:「但有個台就見佢唔到喇,就係翡翠台!」惹全埸大笑。祖藍再笑思捷:「以前本本雜誌都見到你同咩卷乜卷,依家去咗邊?」今次輪到祥仔抵死道:「因為佢冇以前咁鹹!時間可以沖淡一切。」

之後三子說讓大家重溫八十年代經典,由嘉賓李司棋由台中間升上來唱《啼笑因緣》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!