掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

禁謝安琪拍愛情片 張繼聰呻床戲好唔爽 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

張繼聰只准自己拍床戲,嚴禁老婆謝安琪拍愛情片。藝人張繼聰、鄭欣宜、連詩雅、張建聲、雨僑及hmv數碼中國集團主席蕭定一等出席《hmvod成立一週年X原創 ...


張繼聰只准自己拍床戲,嚴禁老婆謝安琪拍愛情片。


藝人張繼聰、鄭欣宜、連詩雅、張建聲、雨僑及hmv數碼中國集團主席蕭定一等出席《hmvod成立一週年X原創劇啟動禮》活動,蕭定一表示現時有這些網上平台,可以誇過廣管條例,做一些突破性的演出,令拍攝出來的作品更有生活感,當中包括講粗口都可以出街。

而張繼聰主演的《向西聞記》網劇就有很多粗口,他還與陳意嵐有激情肉搏火辣場口,意識大膽。張繼聰解釋「都係一啲新嘗試,拍出嚟生活感啲,粗口內容自己都要練習一下,不過都係點到即止,呢啲性愛同粗口情節喺外國好普遍,都係劇情需要,現場播緊我都有留意觀眾反應,都好好,粗口雖然係有殺傷力,但都有娛樂性,(不適兒童觀看?)過多幾年先,依家睇卡通片先。」

他強調會看情況講粗口,至於性愛場面,拍攝前有跟太太謝安琪溝通,但自己就不鼓勵太太拍這類電影,可以拍動作片,不可以拍愛情,鼓勵她唱歌。說到性愛場面,他說:「拍時一啲都唔浪漫,九個男人喺場邊,咁多人圍住我,你哋睇得我好爽,但其實攝影師隻大脾喺我床邊咋!」

唔想評論農夫未能參演

其實這個網劇曾想過找農夫演出,但由於無綫與蕭定一的公司有糾紛,最後農夫未能參與。對此,張繼聰謂:「有睇過新聞。(點睇?)用眼睇唔啱嘅嘢好難講,唔關我事,自己對拍戲嘅熱誠係唔會高到套劇會有乜演員。」雖然他亦是受害者,但不想深入評論,只說:「唔可以咁講,農夫都係出色歌手,亦係我朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!