網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

跳槽無綫被拒!278磅劉錫賢患抑鬱症 __,劉錫賢,無綫,

劉錫賢患試過因為肥患咗恐病症。曾效力「舊亞視」28年的「肥仔賢」劉錫賢在電台錄音訪問中,談及當年王征在亞視主政後期,他亦曾面對現實,試過搭路跳槽,但結 ...


劉錫賢患試過因為肥患咗恐病症。


曾效力「舊亞視」28年的「肥仔賢」劉錫賢在電台錄音訪問中,談及當年王征在亞視主政後期,他亦曾面對現實,試過搭路跳槽,但結果被直指「重亞視味」而遭嫌棄,他說:「最低潮時其實有想過走,有幾次試過與TVB傾過,都有朋友話『喂,有冇興趣過嚟啊?』最初都唔知點解,之後就冇下文。樂小姐(樂易玲)我就真係冇見過,但喺亞視出事之前,我都搵過一啲好朋友,因為始終都要諗一諗之後嘅路應該點行,就睇吓可唔可以搭路(跳槽),點知得到回覆係『佢嗰陣亞視味好重喎!好難洗喎!』對方講咗呢啲說話後,萬綺雯、江美儀、陳煒其實都入晒TVB,哈哈。」

曾服務過多代亞視老闆,劉錫賢坦言最欣賞已故前亞視老闆林伯欣,但談到末代的「王征時期」,他承認王征害死亞視:「我覺得王征害死亞視係真嘅,佢有本身嘅理想,抱負或者好大,但好可惜佢嘅做法唔係常人可以理解。」

因暴肥患恐病症

劉錫賢於節目中公開自己現時重達278磅,他嘗試過減肥,但因工作太忙總不能成事,他指美食帶給他工作能量,但亦因肥胖令身體敲響警號,「係試過因為肥患咗恐病症,係抑鬱症嘅一種,經常以為自己就快死。依家Keep住Body Check,我係有糖尿病、高血壓、高膽固醇『三高』。我有諗過減肥,減吓,然後放縱,又肥番。肥咗又再減,減完又肥番。依家就希望起碼可以Keep到依家嘅體重,當然可以再瘦啲就更好,但因為工作實在係太多,所以冇辦法。工作時係需要多啲Energy,唔食嘢會冇力,所以一定要食!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!