網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

操完肌唔怕晒 陳奐仁出海玩露毛 __,陳奐仁,

估唔到原來陳奐仁心口有毛。歌手兼音樂人陳奐仁(Hanjin)近期努力操肌減肥,不時都喺社交網記錄低佢嘅操肌過程,不過操得多都要休息吓嘅!今日Hanji ...


估唔到原來陳奐仁心口有毛。


歌手兼音樂人陳奐仁(Hanjin)近期努力操肌減肥,不時都喺社交網記錄低佢嘅操肌過程,不過操得多都要休息吓嘅!今日Hanjin就喺社交網透露同一班好朋友出海玩,享受一下日光浴,而且佢仲甫埋片添!片中就見Hanjin半裸上身喺船上浸浴,心口仲有執毛,雖然佢近期成日操肌,不過見佢一坐低都仲有肚腩仔,真係繼續努力除咗晒自己浸浴嘅短片之外,Hanjin仲晒咗一段同外籍友人一齊玩電話嘅短片,片中見佢好專心咁聽呢一位友人嘅講解,仲專注到除埋眼鏡添!Hanjin留言:「靚仔!我話我個friend! My handsome friend!」唔少網民都話Hanjin出賣自己之餘,仲出賣埋好友,更有人笑言:「靚仔!不過係你朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!