網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

The Bright Lights拍MV齊齊戀上衛詩雅 __,衛詩雅,詩雅,

TheBrightLights預告新碟以對事物嘅嚮往為主題。樂隊TheBrightLights是由主音Tonyi、結他手Raven和Tim所組成,主力 ...


The Bright Lights預告新碟以對事物嘅嚮往為主題。


樂隊The Bright Lights是由主音Tonyi、結他手Raven和Tim所組成,主力負責創作的Tonyi坦言歌曲中有自己的親身經歷,創作情歌時才可以表現出情感,他解釋:「有自己的經歷,亦都糅合咗日常見聞同朋友嘅諗法,女朋友都會畀到好多靈感,一定係發生過先會寫到嗰啲感覺。」

成軍踏入第三年,主音Tonyi認為樂隊在香港遇上最大的困難就是缺少現場表演的機會:「暫時嚟講香港嘅演出場地係太少,我哋嘅音樂唔止係網上嘅一個錄音版本,現場嘅感覺係好唔同,我哋好希望大家可以嚟感受。喺現場聽個鼓一落去嗰下已經好唔同。」

講到新歌《原來這就是愛情》邀請到女人味爆燈的衛詩雅以男友視角出演MV,充分演繹熱戀男女的甜蜜心情,三子大讚詩雅甜美及平易近人,直言有在現場跟進拍攝,問到MV中的男友之手可是他們其中一人的?他們大賣關子:「大家睇多幾次估吓。」Tonyi更笑言心動:「講出嚟好危險!詩雅咁多fans,可能會斬咗嗰個人隻手落來。唔止我哋,大部分男人都會心動。」問到今次沒有在幕前的對手戲會否感到可惜?Raven就說:「都唔會嘅,今次算係隔空合作已經好足夠!」

樂隊在2016已經出了第一隻EP《謊言學》,計劃今年出第二隻十首歌的廣東碟,Tonyi說:「新碟想表現出我哋對唔同事物嘅嚮往,對我哋有重新出發的意義。例如入面有對愛情嘅嚮往,我哋覺得愛情唔一定要轟轟烈烈,簡簡單單食個飯,搭個巴士已經可以好幸福。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!