網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

包尿片包到似忍者!陳柏宇預習湊仔亂咁舞 __,陳柏宇,

好彩呢隻係公仔啫!歌手陳柏宇(Jason)到上水舉行簽唱會,吸引大批粉絲和途人圍觀。剛宣布即將成為人父的他心情大好,除了獻唱《霸氣情歌》外,又與粉絲玩 ...


好彩呢隻係公仔啫!


歌手陳柏宇(Jason)到上水舉行簽唱會,吸引大批粉絲和途人圍觀。剛宣布即將成為人父的他心情大好,除了獻唱《霸氣情歌》外,又與粉絲玩設計黑膠及模仿湊B遊戲。Jason幫公仔沖涼、餵奶和換片時似模似樣,但又忍不住玩起來,把公仔亂揈,又把橡筋箍在公仔額頭。由於尿片太大塊,他即笑言公仔被包到似忍者!

上堂學湊B

受訪時,Jason透露會上堂學湊B:「我哋諗住請陪月,但都照上堂,學吓安全知識。(有睇片學?)不嬲都有,亦都幫手照顧過兩個表弟,唔係完全冇經驗,不過唔Professional囉。有時人哋遞啲好細嘅BB畀我,硬係唔知點接。」問到太太符曉薇(Leanne)可會一起學?Jason表示會逼對方一起學:「佢話佢瞓唔着,梗係啦,晚晚攞住電話喺度玩遊戲,佢都慣晒喇。但佢朝早又瞓得番,最緊要心情舒服放鬆。」

腹中BB發展得健康

Jason又指太太有照常工作,返工時間限制不大:「我希望佢喺呢段時間有自己正常嘅生活,佢又唔係佗得唔好,BB好健康、心臟好強壯,唔想過分保護。」問到女兒出世前可會爭取時間兩公婆去旅行?他笑言不需要二人世界,等女兒5、6歲返學後才去也可以:「我唔係要長期攬住BB,唔想畀人照顧,反而想多啲人照顧佢同教佢,淨係我教就得單方面思考模式。」講到改名方面,Jason表示沒這麼快決定,會自己改英文名,而中文名就會請師父改。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!