掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

發燒咳足3星期!Yukilovey唱Live結他故障 __,

勞嘉怡早前發燒仲咳咗3星期。歌手Yukilovey(勞嘉怡)與組合新青年理髮廳到銅鑼灣舉行小型演出,期間勞嘉怡的結他出現故障:「如果要完美嘅,聽碟都得 ...


勞嘉怡早前發燒仲咳咗3星期。


歌手Yukilovey(勞嘉怡)與組合新青年理髮廳到銅鑼灣舉行小型演出,期間勞嘉怡的結他出現故障:「如果要完美嘅,聽碟都得啦,Live就係要睇蝦碌嘢、真性情。(有冇好心急?)都會,因為唔係淨係我一個人嘅事,都想快啲搞好佢。」她認為現場演出難以估計,以往都試過結他沒聲或回音太大:「就係咁先刺激。(有冇忟憎?)我會緊張多啲。」說到早前發燒並咳了三星期,勞嘉怡坦言擔心影響是日演出,幸好看中醫後氣管敏感已斷尾,並不是流感。

工作方面,勞嘉怡透露年初離開了經理人公司:「依家我真係獨立女歌手啦,都有公司傾合作,但我想試吓自己做先。」她笑言自己是愛思考又惰性重的雙魚座,現在沒有經理人督促自己,如果自己不懶,信心就會大一點。至於收入,她透露跟以前分別不大:「問題係人哋定自己傾工作。(自己傾尷尬嗎?)我想成立一間公司。(好大計劃!)其實唔係好大。(自己開?)想試吓自己先,Keep It Simple,或者睇吓有冇朋友一齊玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!