掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

吳業坤恨做脫星 狂操肌誓搣豬腩肉 __,吳業坤,

唔知幾時先至有成果?近年圈中掀起一片爆肌熱,一向不是「肌」男的吳業坤(坤坤),最近也加入操肌行列,他不想佗住舊「豬腩肉」出街,更有意在幕前脫衣裸露。他 ...


唔知幾時先至有成果?


近年圈中掀起一片爆肌熱,一向不是「肌」男的吳業坤(坤坤),最近也加入操肌行列,他不想佗住舊「豬腩肉」出街,更有意在幕前脫衣裸露。他亦希望有朝一日能衝出香港,將自己的歌曲及音樂帶到世界不同地方。

操肌轉形象

吳業坤自從前年舉行完紅館演唱會後,堅持繼續學跳舞,但他明白先缺條件就是將身形操Fit,現時隔日便會跟教練做Gym,問到為何突然想操Fit,他直言:「係時候轉換形象同感覺,冇理由佗住舊豬腩肉出街,想有啲目標,有啲改變!(有冇目標?)我想要六舊腹肌,每日照鏡都同自己講一定要有,但係到依家都未有,想完成咗先show畀大家睇。」談到改變形象能夠吸引更多異性,坤坤笑言每個形象都會有不同的吸引力,而自己最想就是想嘗試在螢幕前脫衣,不想被形象局限自己。

想唱勻全世界

談到最近推出了新歌,並遠赴巴黎錄音,同時感受異地的情懷,坤坤表示入行進入第八個年頭,之前都推出過不同題材及曲風的歌曲,當過節目主持及參與劇集拍攝,更登上過所有歌手夢寐以求的紅館舞台,算是完成了很多應該完成的夢。問到接下來最想做的是甚麼,他坦言世界很大,最想就是去到不同地方開音樂會,而去到巴黎及日本跟不同音樂人交流就是衝出香港的第一步:「好簡單好似之前去深圳拍劇咁,其實世界真係好大,慢慢一步一步行出去,但會扎根於香港,將廣東歌打入內地或台灣市場。雖然力量渺小,但都會好努力去做到這件事,自己都想試吓快歌,今年推出嘅新專輯都有收錄7、80年代嘅舞曲。」

Make Up:Tiffany Lai (Kimage beauty)

Hair:Ken Yong (Hair culture)

服裝::Evisu

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!