掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

名人:自嘲年紀大 王賢誌笑言個樣呃到人 __,王賢誌,

Vinci(右圖)又真係幾童顏嘅。藝人王賢誌(Vinci)以東華主席身份出席《仁濟醫院第50/51屆董事局交代就職典禮》,他表示幾個慈善團體會互相支持 ...


Vinci(右圖)又真係幾童顏嘅。


藝人王賢誌(Vinci)以東華主席身份出席《仁濟醫院第50/51屆董事局交代就職典禮》,他表示幾個慈善團體會互相支持大家的就職典禮,提到他的堂弟王賢訊是今屆仁濟第一副主席,他坦言:「我哋兩個爸爸係2000年一齊做東華同仁濟主席,我都有諗過有冇機會同堂弟一齊做主席,但都好接近,佢下年做。(會唔會向佢傳授心得?)唔使啦,佢爸爸都係仁濟,佢自己又做咗好多年。」Vinci自爆其實自己比堂弟年長十年以上,年紀不輕,他笑言:「好多人恭喜我成為東華最年輕主席,其實係我個樣呃到人,我年紀唔細,梗係唔係最年輕主席。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!