掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

唔做空姐選港姐!李旻芳堅持入行聽盡閒言 __,李旻芳,港姐,

李旻芳為咗追夢去到好盡!藝人李旻芳(Lucy)加入無綫節目《東張西望》後,成功入屋,接連參與多個節目,成為新生代主持之一。不過,Lucy曾為入行而放棄 ...


李旻芳為咗追夢去到好盡!


藝人李旻芳(Lucy)加入無綫節目《東張西望》後,成功入屋,接連參與多個節目,成為新生代主持之一。不過,Lucy曾為入行而放棄高薪厚職,不獲家人支持外,更聽盡「貪玩」、「無謂」等閒言閒語,如今總算撐過來,她明言不會放棄,要繼續向演藝路進發!

Lucy入行五年,近年擔任無綫節目《東張西望》外景主持,開始為人熟悉。成功捱出頭的她回想當初,曾為了圓夢而放棄穩定工作,甚至被家人反對。她說:「當時我做緊空姐,收入唔錯,喺大家眼中算係高薪厚職。不過我依然報名參選2012年嘅香港小姐,因為我再唔參加就超齡,但當時屋企人強烈反對,覺得娛樂圈係一個大染缸,而且收入唔太穩定,反而希望我平平淡淡搵份長工做就算。」

雖然Lucy當年未能入圍港姐第二輪面試,但翌年有新轉機,成功報讀無綫藝員訓練班而入行,期間還結識男友黃耀英,事業及愛情亦見曙光。惟面對眾人反對入行的聲音,她坦言感到難受:「大家覺得我放棄做空姐好無謂,同埋貪玩先會入行,聽到呢啲說話當然會介意、唔開心,因為我都係想演戲先入行啫。好彩入行一段時間,屋企人見到我努力工作冇再反對,自己都冇咁大壓力。」

樂意聽負評

現時主力做主持的Lucy,視金牌司儀鄭裕玲為奮鬥目標,希望能夠在主持及演戲雙線發展,成為全能藝人。她又明言自己有進步空間,不怕接收負評:「我唔會覺得網民畀負評好差,係上咗一堂就真,好似之前參與節目《3日2夜》,有網民話我把聲同表情太浮誇,提醒咗我要檢視同改善自己,下次要做得更加好。」

化妝:FB@irischanmakeup

服裝及飾物:BlindbyJW、Lesnereideshongkong

場地:窩心鍋

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!