網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

斥Andi推「小龍女」拍片 吳綺莉:畀人睇到佢真面目 __,小龍女,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉曾與女兒感情要好,早年經常一齊出席活動。
斥Andi推「小龍女」拍片吳綺莉:畀人睇到佢真面目「小龍女」卓林去年12月已飛抵加拿大,母親吳綺莉一直與她保持聯絡,但沒再向卓林提供生活費用。當卓林意 ...


斥Andi推「小龍女」拍片 吳綺莉:畀人睇到佢真面目

「小龍女」卓林去年12月已飛抵加拿大,母親吳綺莉一直與她保持聯絡,但沒再向卓林提供生活費用。當卓林意欲「尋爸」的短片曝光後,吳綺莉得知女兒尚算安好,接受電話訪問時大讚卓林勇敢:「愛情真係好偉大,佢亦好聽女友話。其實唔緊要嘅,總之發生乜事都好,佢都可以返屋企,屋企嘅大門隨時為佢而開,媽咪會等佢。我本身都唔係一個脾氣好嘅人,亦唔識氹人,依家都喺度學習緊。」

「唔應該怪責父母」

然而當吳綺莉得悉女兒與網紅女友Andi拍片「網上求助」,女兒自稱「成龍女兒」,更叫網友轉發她們的視頻尋求各界幫助,吳綺莉即表現相當激動,力斥Andi不是:「佢卅幾歲,做過老師兼有社會經驗,去引導一個十八歲、完全冇經驗嘅年輕人拍片,相信係一個錯誤嘅價值觀。我覺得冇錢生活應該去搵工作,而唔係拍片話畀人知我冇錢、我爸爸係邊個!全球人類都係為工作而努力,唔係借人哋嘅名聲去搵錢,呢個唔係正確嘅價值觀,都唔合邏輯!」

昨日吳綺莉的座駕停泊在寓所外,足不出戶。
  • 昨日吳綺莉的座駕停泊在寓所外,足不出戶。

談到卓林的情緒病,吳綺莉續說:「佢情緒上係有問題,舊年就應該睇醫生,尋求專業人士醫治,不過佢走咗冇睇醫生。講真唔通窮就要去打劫銀行?呢個唔係正確道理,做人就要自己努力,唔應該怪責父母,嗰個三十幾歲嘅推佢去拍片,畀人睇到佢真面目囉﹗香港幾多人攞最低工資都返工,冇工作就出嚟拍片鬧父母,咁一日咪好多呢啲片?佢(卓林)入世未深,世上冇十全十美嘅父母,自強最緊要。(呢幾日有冇同卓林聯絡?)呢啲我唔想講喇。」




鍾意就快D Share啦!