網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

合體係緣分!HotCha自爆個騷籌備咗成年 __,HotCha,

HotCha喺銅鑼灣舉行記招。組合HotCha到銅鑼灣為6月初的合體慈善騷舉行記招,三位成員同樣身穿白色系的裙,其中着上吊帶平口裙的Crystal事業 ...


HotCha喺銅鑼灣舉行記招。


組合HotCha到銅鑼灣為6月初的合體慈善騷舉行記招,三位成員同樣身穿白色系的裙,其中着上吊帶平口裙的Crystal事業線若隱若現,非常誘人!活動有不少Fans到場支持,好友陳柏宇(Jason)及小肥亦都有現身。HotCha上台獻唱《Are You Still My Best Friend》,雖然是首次公開演唱,但台下Fans都記得歌詞兼大聲合唱。

獲贈熱朱古力

之後Jason及小肥上台送贈三杯熱朱古力給HotCha,更大爆話:「知道出道之前你哋曾經想叫『HotChoc』,所以就送畀你哋飲,希望你哋無忘初衷,繼續有熱血嘅感覺。」而其他單位都分別送上酒及「10」字造型的蛋糕慶祝。

上台表演打交

HotCha於活動後受訪時表示正在密密排舞中,大家都會互相提點,又慨嘆很久沒有在現場見到咁多Fans,Winkie搞笑地話:「見到啲Fans有啲都生咗喉核。」Regen就話:「即使依家3個都唔係同公司,但再次一齊做嘢好開心。」之前HotCha曾經互傳不和,問到會否於台上表演打交?三人賣關子笑言:「可能將Solo變Battle,到時講吓件事。」Crystal緊接話個唱已籌備一年,再合體是緣分。

孭住成身飛債

Winkie又指今次沿用十年前的製作班底,要飲水思源。問到現時周身飛債?Regen聞言即點頭:「依家都好頭痕,如果真係冇飛都唔好意思。」HotCha又表示已試穿跳舞衫:「雖然一定就冇20幾歲嗰時咁精力充沛,但都會努力Pick Up。(有冇嘉賓?)會邀請,但就未講得住。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!