網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

【曾演《古惑仔》】雷震設靈 劉偉強悼念 __,劉偉強,雷震,

雷震假紅磡殯儀館設靈。五、六十年代當紅小生,又曾演出電影《古惑仔2之猛龍過江》而深入民心的雷震(原名奚重儉),4月初因病離世,享年85歲。今日傍晚時份 ...


雷震假紅磡殯儀館設靈。


五、六十年代當紅小生,又曾演出電影《古惑仔2之猛龍過江》而深入民心的雷震(原名奚重儉),4月初因病離世,享年85歲。今日傍晚時份假紅磡殯儀館設靈,明天出殯後遺體將移送往和合石火化。

靈堂以金色布置為主,橫匾寫上「往生淨土」,而遺照前則擺放着女兒及女婿等至親的花籃,圈中好友包括葛蘭及吳思遠等送上花牌悼念。大會向在場親友派發紀念冊,除有雷震生平簡介及生活照外,藝人曾志偉、李琳琳及丁羽,以及《古》導演劉偉強亦有撰文向雷震作最後致敬。

丁羽到場時受訪,他表示五、六十年代已與雷震相識相交:「雖然冇合作過拍戲,但大家都係電影人。我配音時去佢嘅配音室,佢搵好靚嘅普洱茶招呼我。近呢十年佢身體唔好,想約佢出嚟飲茶佢都缺席,難忘佢牌品好好,成日畀牌人上,輸錢一笑置之!(佢有心願未了?)應該冇,佢人緣好好,又錫個女,真係冇乜遺憾嘞。」

導演劉偉強亦有到場致祭,他受訪時透露當年透過王晶父親王天林搭路,邀得雷震接拍《古》,並於戲中扮演一個台灣江湖大佬。劉導坦言自該次合作後,與雷震已甚少聯絡,故不清楚他的健康情況,但補充說﹕「佢係個文質彬彬嘅人,把聲又好好聽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!