網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

【娛樂話當年】待遇有別戇豆先生請車保羅食檸檬 __,車保羅,戇豆先生,

羅蘭跟萬人迷碧咸合作拍廣告之餘,還獲對方攬攬合照,不過並非位位巨星也像碧咸一樣親切,如車保羅(右)2011年跟「戇豆先生」路雲艾堅遜(RowanAtk ...


羅蘭跟萬人迷碧咸合作拍廣告之餘,還獲對方攬攬合照,不過並非位位巨星也像碧咸一樣親切,如車保羅(右)2011年跟「戇豆先生」路雲艾堅遜(Rowan Atkinson)在澳門拍攝電影《特務戇J之救國大業》(Johnny English Reborn)便試過慘食檸檬。

早年車保羅曾向本報記者透露,自己在《戇J》中飾演線人,跟路雲有一場對手戲。拍攝完畢後,車保羅拿出手機問路雲可否合照,但對方不但當面拒絕,其保鑣還呼喝他放下手機,令車保羅大感冇癮。




鍾意就快D Share啦!