網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

措手不及!劉浩龍容祖兒分手後首度「同台」 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

佢哋分手後第一次「同台」,呢個真係歷史性時刻!歌手劉浩龍(師兄)於旺角麥花臣場館舉行個唱,在Encore部分,師兄換上紅色上衣配黑色花花褲現身舞台上, ...


佢哋分手後第一次「同台」,呢個真係歷史性時刻!


歌手劉浩龍(師兄)於旺角麥花臣場館舉行個唱,在Encore部分,師兄換上紅色上衣配黑色花花褲現身舞台上,唱出《第三條跑道》、《不一定》及《滄海遺珠》。期間師兄呼叫Fans高舉電話,並開首電話燈製造海燈畫面,他Enjoy地於台上唱歌,更走勻全場向Fans揮手打招呼。唱畢當師兄特別多謝老闆黃柏高(Paco)時,螢幕即刻影住Paco,兼坐於他身後的前女友容祖兒,起初祖兒都沒有會意到有鏡頭影住,但鏡頭「好識做」咁慢慢向後移,搞到在場Fans馬上起哄,古靈精怪的祖兒更「大方」望鏡又反白眼、又戚起咀,之後露出尷尬笑容,不過台上的師兄一於少理,實行「佢有佢講」,最後向觀眾講再見離開舞台。

但場內Fans沒有離席,繼續大叫Encore,並持續製造燈海。雖然是師兄的演唱會,但祖兒的「露面」次數未必少過師兄,當時螢幕再次出現祖兒,拎住兩部着燈電話起舞。而換上一身運動服的師兄再次上台,第二度Encore,甫上台師兄就手痕再揭起上衣,製造氣氛!之後順應民意唱出《眼緣》、《十惡不赦》及清唱半首《戰友》,最後以《追魂記》做結尾歌,演唱會完滿結束。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!