網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

收音機伴你成長 你又聽開邊個DJ? __,

你又係咪聽收音機大呢?因舌癌而切脷保命的洪朝豐,失去語言能力對他來就如失去「最強武器」,在90年代洪朝豐是廣播界的一代紅人,他主持的節目《日月星辰》, ...


你又係咪聽收音機大呢?


因舌癌而切脷保命的洪朝豐,失去語言能力對他來就如失去「最強武器」,在90年代洪朝豐是廣播界的一代紅人,他主持的節目《日月星辰》,每晚特定環節,當中「性熱線」敏感踩界,話題引人「入性」,吸引不少聽眾捧場,現洪朝豐的聲音已成絕響,其實以「聲」起家的DJ豈止一個洪朝豐,唔少仲因為受聽眾喜愛令他們發展出其他演藝工作,事業大鳴大放,就等東網同大家將曾經或現今仍是廣受歡的DJ逐個捉,回顧一下!

金童玉女

回顧80、90年代DJ可謂最輝煌時代,唔少人都係聽住收音機成長,視DJ為偶像亦是心靈雞湯。講到受學界及少男少女歡迎,黃凱芹和周慧敏非兩人莫屬,當年佢地出現可以話係廣播道上面一對「金童玉女」,俊男美女主持節目叫《二人世界》真係襯到絕。黃凱芹就啱啱大學畢業,第一份工唔係歌手而係走咗去電台做DJ,論外形身高略嫌差少少,但就斯文靚仔夠晒「文青」,當時廣播界好少呢類嘅有墨水又有氣質嘅「小鮮肉」,而周慧敏更加唔使講,清純靚女,佢哋兩個人氣之勁,搞到電台門外日日都有班學生哥學生妹等佢收工,為見佢哋一面。之後,兩個齊齊被寶麗金睇中,入樂壇做歌手,黃凱芹唔只唱得,文采亦一流,做歌手時有填詞寫歌,亦有寫作出書,周慧敏能唱能演,唔只唱《台下女主角》,更係跳埋入大銀幕做電影女主角,封為「玉女獎門人」。

講完黃凱芹亦唔可以漏咗當年另一個紅人陳海琪,因為兩人有一齊主持節目,而海琪當年喺圈中人緣甚廣,主持嘅電台節目《海琪的天空》,經常請到好多巨星老友做嘉賓,閒閒地有張國榮、梅艷芳、羅文上節目家常便飯式傾吓偈,而四大天王、Beyond、草蜢都唔少得,而海琪個性率直,無事不敢言嘅性格,創出佢喺廣播界嘅天空,令聽眾相當受落。

一軟一硬 一凹一凸

由90年代嚟到依家仍然係最受歡迎嘅DJ,冇可能唔數「軟硬」,由葛民輝和林海峰組成,兩個喺電台未合體時,葛民輝係負責報道交通消息,因阿葛自創其輕鬆搞笑式報道手法,創造咗「馬路天使」一角,深受的士大佬一族熱捧,之後,阿葛和林海峰組成「軟硬天師」,性格一軟一硬,一凹一凸,佢哋節目風格亦別樹一格,當中「老人院時間」節目入面,兩人扮聲扮怪打電話整蠱人嘅「整蠱電話」最為經典,至今仍喺網絡流傳不時被人拎嚟翻炒重溫。因為佢哋讀設計出身,潮流觸覺梗係快人一步,佢哋身上着嘅衫穿嘅鞋用嘅袋,都成為唔少年青一代追捧指標,成為潮流Icon。

同你解決感情煩惱

09年代好流行訴心聲節目,其中不能不提就係顏聯武,唯佢獨專嘅沉厚的聲線,好似磁石咁吸引唔少聽眾收聽,佢最出名的一句開場白:「朋友,你寂寞嗎?」令唔少收收埋埋好多冤屈、情傷未愈、各種困擾嘅人,都打上節目搵顏聯武幫佢解決心中疑難。而顏聯武選播嘅歌都有憑歌寄意之效,令大家心靈上得到唔少慰藉。訴心聲節目男DJ有顏聯武,女嘅就唔少得白韻琹,佢嘅「白姐姐腔」相信有聽過佢節目嘅人都唔會忘記,亦善長幫聽眾解決情困,不過好多時都鼓勵人分手同離婚而惹嚟唔少非議。

音樂情人 冧鬼死人

而近十年鄭子誠亦憑佢嘅雄厚聲線,在廣播界成功霸山頭,佢演戲演奸角,可以奸到盡、入晒骨,竟然惹嚟唔少網民鍾愛,封佢係完美奸人,而呢位奸人誠變身做DJ,用佢攝人嘅聲線,加上佢善長選播70、80、90年代嘅廣東歌,每次節目開始鄭子誠都有一段開場白,以後最尾一句:「我係鄭子誠,你可以叫我音樂情人。」佢嘅感性一面冧暈唔少聽眾。

殺入公仔箱

要講到90後最受歡迎嘅DJ都應該非森美小儀莫屬,兩位所主持嘅節目題材夠貼地,亦食中年輕一輩嘅鍾意嘅話題。做DJ最緊要轉數夠快,而森美同小儀唔使講轉數快之餘,仲以幽默同mean爆嘅方式主持節目,森美經常寸爆小儀就好似鬥氣冤家咁,加上兩人一高一矮,形象搞笑,成功俘虜一班固定聽眾。除此之外,森美就讀喇沙書院同香港中文大學,亦推出過唔少書籍同寫專欄,喺2001年被選為「18-24歲最受歡迎DJ」嘅榮譽,最近更拍劇兼練大隻,形象入屋,吸引了大批唔同年齡層嘅粉絲追捧。而小儀雖然經常被森美取笑高度,但兩人依然合作無間。當小儀2009年喺節目《美女廚房》中奪冠後,參與唔少飲食節目同拍攝劇集,還推出過書籍同埋參與舞台劇等幕前工作。最近小儀喺劇集《降魔的》嘅演出非常感人,令觀眾留下深刻印象,成功以演技贏得民心。

除咗森美小儀之外,90後喜愛嘅DJ仲有艾粒。艾粒係由少爺占同當奴組成嘅搞笑二人組合,專門諷刺娛樂圈時弊,兩人以無厘頭同搞笑嘅風格成功吸引到大批聽眾。其後兩人亦參與過唔少題材相新穎嘅電視節目,當中令大家最回味嘅一定係《阿笨與阿占》,兩人仲喺2005年以組合身份踩入樂壇推出專輯同舉行演唱會加talk騷。就讀香港理工大學設計系嘅少爺占其實早喺Year 2嘅時候已經加入電台工作,還創作多個以青春為主題嘅廣播劇,全部都被編成書籍同漫畫,喺書展入面係最暢銷作家之一。而喜歡靈異題材嘅當奴以搞笑方式創作咗靈異為主題嘅廣播劇,隨後同雲海主持靈異節目,吸納到喜歡受聽靈異事件嘅觀眾。

靈異節目勁啱Feel

能夠成為受歡迎嘅DJ未必需要靠樣或者靠把聲,靈異節目都造就出唔少「鬼王」DJ,雷宇揚係出身90年代第一代「鬼王」,喺夜欄人靜嘅時間,揸緊車嘅司機、當夜更嘅看更、寫字樓趕緊OT嘅人或者匿喺被竇嘅人,大家抱住又驚又想聽嘅矛盾心情去聽鬼故,而當年雷宇揚喺節目到分享唔少親身經歷,聽聽埋埋圈中藝人嘅靈異故事,成為當時得令嘅王牌節目,因為「鬼王」形象深入民心,之後雷宇揚仲拍咗一系列「陰陽路」嘅電影作品,成為香港恐怖鬼片的代表。而近代的「鬼王」就有潘紹聰和路芙嚟成功接棒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!