網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

薯片先生道歉 袁偉豪咁樣回應... __,袁偉豪,

件事應該就咁完結喇。藝人袁偉豪(Ben)早前睇戲捲入薯片風波,事後對方同Ben都各執一詞,引起網民高度關注。不過Ben都獲唔少圈中人力撐佢為人,而「薯 ...


件事應該就咁完結喇。


藝人袁偉豪(Ben)早前睇戲捲入薯片風波,事後對方同Ben都各執一詞,引起網民高度關注。不過Ben都獲唔少圈中人力撐佢為人,而「薯片先生」亦有指願意致歉,似乎想平息風波。

今日,Ben喺社交網發文回應事件,佢就話:「是公開審判或只是想在朋友圈express 一吓、有冇開名、係你班1打10朋友hi 我又好、有冇hard feelings和我接受道歉與否?不再重要 !事情已發生而且經已過去!凡事留一線(等於幫你們的截圖加上馬賽克一樣)人生還有很多很多更美好的事情等著(着)我去迎接,所以我會選擇去放下這件事情,希望日後大家都能去珍惜和善用共享空間。」

但Ben仲未講完喎,佢話:「如果真係想係個人平台 純粹自己寫feelings 又唔想比(畀)人誤會自己公審人,建議可自己PM自己然後比like/comment 都係一種方法」好似意有所指喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!