網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

黎耀祥要自由轉簽部頭 __,黎耀祥,

黎耀祥下月約滿無綫,現時還未簽約,不過已經傾好部頭約,昨日他到商台宣傳新劇時說:「公司幾有誠意,加人工之餘,自由度亦大咗,可以一年一部,如果唔鍾意可以 ...


黎耀祥下月約滿無綫,現時還未簽約,不過已經傾好部頭約,昨日他到商台宣傳新劇時說:「公司幾有誠意,加人工之餘,自由度亦大咗,可以一年一部,如果唔鍾意可以之後再拍,所以多咗自由度接內地劇同出面嘢。」

祥仔表示兒子到美國留學,問他會否趁機北上搵錢?他說:「搵錢唔係最重要,我老婆成日指錢再多都多唔過李嘉誠,其實都只係求兩餐一宿,我已經有好嘅條件,基本生活已經滿足唔使擔心,可以有自由度去做其他嘢。」過去十多年他不停拍劇,至近年才學懂放慢腳步跟家人去旅行,他覺得人生苦短,要學懂在生活上平衡工作和家庭。

採訪、攝影:馬建華




鍾意就快D Share啦!