網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

個唱扮陌生!蔡依林大方撐周董:他開玩笑 __,周董,蔡依林,周杰倫,

Jolin出席健康食品代言活動。台灣天后蔡依林(Jolin)身穿白色吊帶花裙、淺露事業線到香港出席健康食品代言活動,吸引大批Fans聚集追星,場面非常 ...


Jolin出席健康食品代言活動。


台灣天后蔡依林(Jolin)身穿白色吊帶花裙、淺露事業線到香港出席健康食品代言活動,吸引大批Fans聚集追星,場面非常墟冚!

見到粉絲感溫馨

工作狂Jolin最近身體欠佳,先患急性腸胃炎而導致免疫力下降,最近更「生蛇」。Jolin受訪時被問到身體狀況,她報以微笑回答已經康復很多,經休息後已痊癒。問到相隔一段時間再來香港出席活動的心情?Jolin話見到Fans覺得好溫馨,大家都大個咗好多:「之前來都是非常低調做拍攝工作,這次見到Fans很開心。(甚麼時候再來香港開演唱會?)如果有新巡演或者新專輯就一定來,已經開始錄歌,希望今年內推出。」她更透露新碟中少不了跳舞歌曲。

唔會嬲周董

談到舊愛周杰倫(周董)之前來港開騷期間,有Fans在點歌環節要求點唱Jolin的歌曲,當時周董即刻扮傻唔識Jolin,問到對方咁回答會否感到生氣?Jolin大方回答不會,還自嘲有時歌手都好自私:「自己演唱會都會有這個互動,都會選自己想唱的歌。(他說不認識你喔!)那我新專輯拿一張給他,相信他一定是開玩笑。」講到周董可能怕台下老婆(昆凌)呷醋,Jolin聞言即笑而不答。再問到如果有Fans要求點唱周董的歌,是否會唱?她笑指周董啲歌好多Rap,好難唱。

感情急唔嚟

講到感情生活,Jolin表示單身都好開心。問到會否心急想拍拖?佢就話感情呢啲嘢着急冇用喎。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!