網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

謝天華報喜!佘詩曼讚叻:戥佢哋開心 __,佘詩曼,謝天華,

謝天華(大圖)公布喜訊,好友阿佘及天明相當戥佢高興。藝人謝天華公布即將再為人父的喜訊,不少圈中好友都相當戥他高興,佘詩曼(阿佘)更即時於社交網留言讚他 ...


謝天華(大圖)公布喜訊,好友阿佘及天明相當戥佢高興。


藝人謝天華公布即將再為人父的喜訊,不少圈中好友都相當戥他高興,佘詩曼(阿佘)更即時於社交網留言讚他叻叻!阿佘接受東網訪問時開心地說:「前幾日去天華屋企,見到Tina(天華太太)好乖,好多嘢都唔食,我仲講笑咁話係咪有咗,當時佢兩個笑吓,點知見到今日公布,先知道真係有好消息,當然戥佢哋好開心。」

而天華好友洪天明亦第一時間恭喜兄弟,還問天華BB性別是男還是女,天明受訪時笑言:「佢都話未知,男同女都冇所謂,仔又可以同大嗰個一齊玩,好似我嗰兩個咁,最緊要係小朋友身體健康啫!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!