網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

又孖蕭正楠放閃!翠如坐樓梯晒長腿 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

蕭正楠同黃翠如放閃!藝人蕭正楠(Edwin)同黃翠如自拍拖以嚟都感情穩定,一得閒兩個就成雙成對出外旅遊,早前Edwin生日,翠如好可愛咁喺個暖包畫咗個 ...


蕭正楠同黃翠如放閃!


藝人蕭正楠(Edwin)同黃翠如自拍拖以嚟都感情穩定,一得閒兩個就成雙成對出外旅遊,早前Edwin生日,翠如好可愛咁喺個暖包畫咗個電視機畀佢,等佢覺得溫暖又好笑,所以話呢啲咪就係情趣囉!

翠如今日喺社交網上載咗張坐喺樓梯度嘅相,好開心話:「在陽光美好的日子,鼓舞自己,在無所事事的日子,鼓舞自己,在低谷難過的日子,鼓舞自己,在開心高昂的日子,鼓舞自己,只需要自己,去帶動自己的每一步。」字字都充滿正能量,相中見到個窗倒映嘅藍天白雲,不知幾靚,而坐喺樓梯上嘅翠如則展現甜美笑容兼晒出白滑長腿。

另一邊,Edwin同樣都喺網上甫咗張喺藍天白雲拎住相機相話:「我影鵝人影我,唔該唔好咁迷戀我啦#名攝影師作品」Edwin同翠如嘅相都係喺藍天白雲下做背景,唔少網民都話佢哋一定一齊出外玩喇,兩個仲要隔空放閃,認真Sweet爆!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!