網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

鄧健泓回歸樂壇有目標:我想太太生活安穩 __,鄧健泓,

做咗人夫係唔同啲!歌手鄧健泓(Patrick)日前上電台接受訪問,主持人問到如今回到唱歌事業的路上,想做一名怎樣的歌手?出名和太太石詠莉(Sukie) ...


做咗人夫係唔同啲!


歌手鄧健泓(Patrick)日前上電台接受訪問,主持人問到如今回到唱歌事業的路上,想做一名怎樣的歌手?出名和太太石詠莉(Sukie)十分恩愛的他答道:「我冇諗住要爭啲咩,唔係好似現時啲在職歌手咁一年一定要出到幾多首歌,我只係希望有機會就去做好,如果你問我依家想要啲咩,認真咁講,我已經結咗婚,我好想令到我太太有一個安穩嘅生活,呢個係我嘅大前提,但係同時我一定要去做好我嘅每一個機會,那怕嗰個機會係一個演唱會或者一兩首歌、一套戲,只要係擺喺眼前就去做好,但係唔會去強求。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!