網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

《逆緣》收視高開 陳山聰分飾兩角勁興奮 __,山聰,陳山聰,

陳山聰(右下)希望《逆緣》收視節節上升!無綫劇集《逆緣》收視非常不俗,首周收視已高達29點,劇中演員及監製王心慰都相當興奮,更即興約食飯齊齊開心一下。 ...


陳山聰(右下)希望《逆緣》收視節節上升!


無綫劇集《逆緣》收視非常不俗,首周收視已高達29點,劇中演員及監製王心慰都相當興奮,更即興約食飯齊齊開心一下。

監製王心慰接受東網訪問時坦言台前幕後的工作人員都好開心,認為大家的辛苦都是值得的,她謂:「今次都係大家食餐飯,唔係慶功,等之後大家齊人啲再一齊食。之前我都有留意觀眾及網民嘅留言,佢哋對劇中黎耀祥及姜大偉的角色都有好多話題性嘅評論,而陳家樂亦比較有新鮮感,觀眾對佢都好受落。」王心慰又指此劇一共有35集,劇情緊湊,之後戲味會更濃,而還未出場的陳山聰於第四集才出場,劇中更一人分飾兩角,挑戰甚高。

而陳山聰接受訪問時則坦言:「一個係四十年代嘅我,一個係2018年嘅我,我做陳家樂個孫,都幾得意!依家收視咁好,梗係開心希望大家繼續追落去,之後收視愈來愈高。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!