網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

勇字當頭!糖妹捨命陪阿媽玩Skydive __,糖妹,

阿媽話要玩,做女嘅唔通唔陪咩!唔好以為歌手糖妹(黃山怡)平時斯斯文文,其實佢都幾好動㗎,一有時間就同朋友仔四圍去,之前仲去過外地玩潛水添!近日糖妹又再 ...


阿媽話要玩,做女嘅唔通唔陪咩!


唔好以為歌手糖妹(黃山怡)平時斯斯文文,其實佢都幾好動㗎,一有時間就同朋友仔四圍去,之前仲去過外地玩潛水添!近日糖妹又再出遊啦~不過今次佢就唔係同一班老友出遊,而係做乖乖女同媽媽去咗澳洲度假。連日嚟糖妹都甫咗唔少靚相,而且仲帶咗媽媽一齊去潛水添!喺糖妹甫出嚟嘅相就見到佢同媽媽一齊攬住條浮板,兩母女仲齊齊笑晒咁望住鏡頭,雖然睇唔到黃媽媽個樣,不過淨係睇個笑容就知佢哋兩母女都一樣咁靚。此外,糖妹仲大爆媽媽落水之後唔記得踢水,糖妹留言:「由於沒看到海豚,只能這樣。但是很近距離見倒海豹。我媽一直忘了踢水,終於她發現,潛水衣是很浮的時候,上水喇!媽呀實驗青春。」

佢哋兩母女唔單止去潛水咁簡單,事關黃媽媽竟然話要去玩Skydive,糖妹聽到都即時大叫驚驚呀!既然媽媽話要去玩,做女嘅就只能聽話同媽媽一齊去玩。所以另一張相,就見到糖妹影住Skydive嘅櫃枱,仲喺上面寫住「I AM OK」,唔少網民都問糖妹係咪真係帶咗黃媽媽去玩Skydive,仲問糖妹有冇影低成個過程,如果黃媽媽真係去咗玩Skydive嘅話,真係要送個「勇」字畀佢呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!