網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

操定四舊半腹肌!朱鑑然隨時Ready等上位 __,

朱鑑然早前憑網絡劇《無間道》奪得「新勢力演員」獎!藝人朱鑑然早前憑網絡劇《無間道》於一個頒獎典禮上獲頒發「新勢力演員」獎,他說:「呢個獎係出道以第一個 ...


朱鑑然早前憑網絡劇《無間道》奪得「新勢力演員」獎!


藝人朱鑑然早前憑網絡劇《無間道》於一個頒獎典禮上獲頒發「新勢力演員」獎,他說:「呢個獎係出道以第一個獎項,係好大認同同認受。」他又謂劇集播出後多人留意他的演出,亦多了不少粉絲,出街不時被途人要求影合照。

朱鑑然坦言因劇集令他增加不少演出機會,包括中港兩地的電影和劇集。他笑言一直有盡量保持身材:「我會做gym、打拳、跑步同踩單車。(依家有幾多舊腹肌?)我有四舊半,下面兩舊唔係好明顯,要專攻㗎!如果有角色要操fit都唔使由零開始,保持隨時ready狀態好緊要。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!