掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

「七魔女」詐傻扮懵封口護航 __,

Toby(中)難得再覓「真命天子」,一班好姊妹都戥她開心。
「七魔女」詐傻扮懵封口護航梁靖琪與閨蜜佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻、姚樂怡、周家蔚及鍾麗淇,組成圈中「七魔女」!眾女經常聚會,感情好到不得了,如今失婚的To ...


「七魔女」詐傻扮懵封口護航

梁靖琪與閨蜜佘詩曼、湯盈盈、文頌嫻、姚樂怡、周家蔚及鍾麗淇,組成圈中「七魔女」!眾女經常聚會,感情好到不得了,如今失婚的Toby再次墮入愛河,一班好姊妹當然戥她高興,亦識做地對其新戀情不多言,不想給她造成壓力。

姚樂怡更詐傻扮懵表示不知Toby拍拖,她說:「咁佢依家單身,梗係好多唔同男、女朋友約佢(翹住男仔手臂撐枱腳喎?)單獨?真係?(佢有冇透露再婚打算?)又冇喎!(見Toby呢排個樣特別甜?)佢成日都好開心(如果好姊妹再婚都支持?)到時係先再答你!」而盈盈對於Toby欲再婚一事,表示不作回應。






鍾意就快D Share啦!