掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

蘇韻姿生日收驚喜 感動爆喊妝都甩 __,蘇韻姿,

咪就係Andrea嘅媽咪囉!前港姐蘇韻姿(Andrea)本月16日迎接25歲生日,在處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」一角的她選擇在工作中度 ...


咪就係Andrea嘅媽咪囉!


前港姐蘇韻姿(Andrea)本月16日迎接25歲生日,在處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演「紅衫魚」一角的她選擇在工作中度過,劇中熊氏一家人單立文、呂慧儀、滕麗名及劉丹等齊為Andrea炮製驚喜生日,原來遠在多倫多的蘇媽媽是幕後推手,「搖控」今次生日會並為愛女送上生日蛋糕,令Andrea感動喊爆,她表示:「當日要開廠,同上年一樣喺工作中度過,成個劇組同演員都好有心,竟然同媽咪夾埋幫我訂咗蛋糕,叫做有少少唔同成件事好warm,搞到我都感動到喊晒,個妝甩晒!」

Andrea笑言媽咪對電腦不太上手,平常亦少有炮製驚喜:「估唔到佢可以喺香港搵到蛋糕店,再自己聯絡我經理人,問清楚我當日工作時間,再安排蛋糕準時送到,真係完全估唔到,好好好驚喜呀!」講到生日願望,Andrea笑言:「希望身體健康、日日開心、工作順利,今次驚喜令我知道身邊有好多愛我嘅人,除咗可以收到呢啲支持,希望佢哋都可以得到愛同開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!