掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

自認廚藝麻麻 張寶兒準備驚喜賀袁偉豪生日 __,袁偉豪,張寶兒,

唔知張寶兒準備咗咩驚喜禮物呢?藝人張寶兒於荔枝角出席活動,與小朋友齊齊下廚!提到男友袁偉豪(Ben)即將生日,她表示目前正準備禮物給對方,被問當日是否 ...


唔知張寶兒準備咗咩驚喜禮物呢?


藝人張寶兒於荔枝角出席活動,與小朋友齊齊下廚!提到男友袁偉豪(Ben)即將生日,她表示目前正準備禮物給對方,被問當日是否放假可以與男友慶祝?她笑謂:「真係唔知呀,我準備嘅驚喜就係禮物,幾珍貴㗎!(送自己?)我無價㗎喎!」

二人將會合作無綫新劇《鐵探》,飾演袁偉豪下屬的她,笑指會被對方點,被問如男友在劇中與其他女藝人有感情綫,可會介意?她笑謂:「咁我代入個角色(Ben有親熱戲會監場定避席?)咁我係後輩,要學習嘅!」又笑指不用替Ben試戲,笑指男友經驗多。

她亦被問到廚藝如何?她指自己吃得清淡故沒有甚麼味道,反而男友就比較懂得下廚,至於可會考慮上《美女廚房》?她說:「要贏就難,失敗就輕易而舉。(怕燒咗廚房?)我都唔想,但避免唔到!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!