掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

細細粒勁扮嘢 韓紅變身做小鳳姐又唱又跳 __,細細粒,徐小鳳,小鳳姐,韓紅,

細細粒勁扮嘢韓紅變身做小鳳姐又唱又跳之前喺內地節目《喜劇之王》扮韓紅扮到維肖維妙嘅細細粒(陳嘉佳),早前佢再飛去北京參加另一節目《星光大道》錄影,與內 ...


  • 細細粒勁扮嘢 韓紅變身做小鳳姐又唱又跳


  • 之前喺內地節目《喜劇之王》扮韓紅扮到維肖維妙嘅細細粒(陳嘉佳),早前佢再飛去北京參加另一節目《星光大道》錄影,與內地素人進行演藝PK。今次佢再以韓紅LOOK亮相,並先後獻唱韓紅的《絨花》及《LET IT GO》。之後細細粒再以「小鳳姐LOOK」及花裙LOOK獻唱《上海灘》、《紅日》、《Monica》、《人間》。除了唱得,接受過地獄式「舞訓」的細細粒亦大晒舞技,連跳「胡巴舞」、BEYONCE的《CRAZY IN LOVE》和海草舞;為了搶FO,細細粒更自稱似容祖兒,並大跳「電臀舞」,獲得全場如雷掌聲。細細粒先後展現唱功、舞功、柔軟度及靈活度,結果與另一位內地精英齊齊成為周冠軍!

    最搞笑嘅係當司儀公布佢係冠軍嗰陣,佢覺得難以置信,仲天然呆咗一分鐘,直到企喺佢旁邊嘅參賽者提佢,佢先如夢初醒,即時爆喊仲激動到口齒不清。

    小寶事後接受訪問,坦言對於自己能夠獲得周冠軍難以置信,佢仲笑話:「雖然我真係好努力練咗好耐,但我因為又要講國語又要好短時間內換衫好緊張,加上個個都臥虎藏龍,所以我真心係冇諗過有獎攞。」


    鍾意就快D Share啦!