掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

鄭希怡拉隊食何超蓮牛肉麵 梁浸浸食得好滋味 __,何超,梁浸浸,鄭希怡,何超蓮,超蓮,何超儀,

鄭希怡拉隊食何超蓮牛肉麵梁浸浸食得好滋味何超蓮最近就開咗檔台灣玖五牛肉麵,唔少人食過都話正,而且超蓮仲周不時落場打點,真係落足心機搞生意。鄭希怡就趁住 ...


  • 鄭希怡拉隊食何超蓮牛肉麵 梁浸浸食得好滋味


  • 何超蓮最近就開咗檔台灣玖五牛肉麵,唔少人食過都話正,而且超蓮仲周不時落場打點,真係落足心機搞生意。

    鄭希怡就趁住星期日同埋老公、梁浸浸一齊去朝聖。Yumiko同老公諗緊食咩嘅時候,梁浸浸就好乖咁拎支筆出嚟畫畫,慢慢等阿爸阿媽落柯打。期間仲撞正超蓮返舖頭看檔,超蓮見到梁浸浸就即刻走埋去逗佢玩,仲拍埋片擺上網。雖然超蓮話自己冇化妝,但老闆娘天生麗質,唔化妝都一樣咁省鏡。

    Yumiko就大讚超蓮嘅牛肉麵非常好食,就連梁浸浸都食到舔舔脷。
    三個美人合照

    呢位收銀姐姐好靚女

    《壹》仔試過,係好食嘅!

    超蓮冇化妝都好上鏡

    鍾意就快D Share啦!