網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月28日 星期四

張家輝:張家輝《廉政2》再做阿爸 關AV男優乜事? __,張家輝,

英皇電影《廉政風雲煙幕》票房突破3,000萬元,成為賀歲檔華語片冠軍,片中三位主角張家輝、林嘉欣和劉青雲合體現身慶功宴,老闆楊受成都有前來慰勞大家。嘉 ...


英皇電影《廉政風雲 煙幕》票房突破3,000萬元,成為賀歲檔華語片冠軍,片中三位主角張家輝、林嘉欣和劉青雲合體現身慶功宴,老闆楊受成都有前來慰勞大家。嘉欣曾笑指謝票沒有家輝在場,家輝即指簽約已經講過不會出席,因為當日有工作在身,他又笑說:「其實謝過一次票之後,同自己講過都係拍戲好啲!」

現場所見,家輝曬到勁黑似包公,比青雲更黑,家輝即說:「似唔似金三角啲毒販?因為我去完緬甸拍戲十幾日,太陽黐纏咗我十幾日。」問講會否拍《廉》續集?嘉欣說:「我做乜角色都得,但唔做阿媽,因為女演員做完阿媽會被定型。」家輝即插嘴:「我做阿爸都得,好似色情片啲男演員咁,做完一次就好難甩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!