網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月28日 星期四

陳豪:囡囡夠嗲!陳豪激讚陳茵媺育兒好本事 __,陳茵媺,陳豪,

藝人陳豪出席「BVLGARIWildPop高級珠寶系列」晚宴活動,提到今次單拖亮相,佢表示太太陳茵媺(Aimee)要留在家中照顧小朋友:「今日輪到我出 ...


藝人陳豪出席「BVLGARI Wild Pop高級珠寶系列」晚宴活動,提到今次單拖亮相,佢表示太太陳茵媺(Aimee)要留在家中照顧小朋友:「今日輪到我出嚟做嘢,其實每一次出嚟工作,都要make sure有一個大人喺屋企睇住小朋友,我哋先至會放心。(小朋友好黐身?)都黐㗎!不過如果我哋出埠工作,會提早兩個星期甚至一個月前通知佢哋,等佢哋有個心理準備,所以都唔算好扭計。(你出門口前,佢哋會唔會好唔捨得?)唔好話出埠,平時喺香港出去做嘢,佢哋每個都要攬晒、錫晒先至畀我哋走,不過我哋好enjoy,呢個係有小朋友嘅樂趣。(你成日錫太太,佢哋會否有樣學樣?)我哋屋企好民主,唔會我哋話點就點,所以屋企係好有愛。」

講到照顧小朋友嘅難處,佢坦言雖然想小朋友學識獨立,但作為父母又想仔女可以依賴自己,所以有好大嘅矛盾。問到係咪最唔捨得囡囡獨立?佢表示:「囡囡係比較嗲,但其實每一個都咁唔捨得。(會唔會特別寵囡囡?)我好公平,仔女一樣咁寵。但喺教小朋友方面太太叻過我,我就算鬧佢哋,佢哋都唔會理我,反而媽咪叫就會即刻做。(兩公婆喺湊小朋友方面有冇意見不一?)實有嘅,但我哋嘅性格係唔會嗌交,會攞出嚟理性討論,so far關係都幾好,冇乜拗撬。」佢續指太太於教導小朋友獨立方面非常有辦法,更力讚Aimee係「好本事嘅女人」。至於問到Aimee係咪想復出拍戲?佢就表示暫時未有明確計劃。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!