網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月11日 星期二

佘詩曼:佘詩曼唔抗拒性感:健康就可以! __,佘詩曼,

阿佘有冇咩唔識?藝人佘詩曼(阿佘)與泳衣品牌合作,設計10多款泳衣推出市面,她現身銅鑼灣出席發布會,受訪時她表示:「本來想設計埋童裝泳衣,事關我有十幾 ...


阿佘有冇咩唔識?


藝人佘詩曼(阿佘)與泳衣品牌合作,設計10多款泳衣推出市面,她現身銅鑼灣出席發布會,受訪時她表示:「本來想設計埋童裝泳衣,事關我有十幾個契仔契女,佢哋直頭可以一齊行一個騷。(你又着泳衣拖住佢哋行囉。)可以考慮。」

阿佘謂螢幕上最後一次以泳裝示人,便是拍攝劇集《無名天使3D》,問到她是否很抗拒性感?她說:「唔抗拒嘅,健康性感係可以,我自己都貪得意,喺泳池邊影咗幾張泳衣相。(贊助今年港姐佳麗?)其實呢個品牌以往都有同港姐合作過,今年亦有接觸,不過因為港姐今年主題未定,會繼續聯絡,如果贊助到嘅話,可能我會興奮到上埋台呢!講開都勾起唔少當年回憶。」

阿佘身形看似清減不少,她打趣道:「因為辛苦得滯,依家同唐嫣開緊古裝劇《燕雲台》,拍多3個月先收工。今次要拍打戲之餘,每日服飾三層口,唔敢想像再熱啲點算,開工令我想起拍《延禧攻略》嘅時候。」

另外,佘詩曼於社交網上載水着相,親身示範自己的作品!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!