網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月11日 星期二

舊愛吳千語封嘴 拍檔郭羨妮:娶個好老婆! __,吳千語,郭羨妮,

吳千語聽到林峯被爆婚訊,唔知有咩Feel呢?
舊愛吳千語封嘴拍檔郭羨妮:娶個好老婆!吳千語與林峯去年甩拖,當時她跟林峯口徑一致,指不想多講感情事,大家是有共識地公布分手,並指分開不關第三者事。而昨 ...


舊愛吳千語封嘴 拍檔郭羨妮:娶個好老婆!

吳千語與林峯去年甩拖,當時她跟林峯口徑一致,指不想多講感情事,大家是有共識地公布分手,並指分開不關第三者事。而昨日她被問到有關林峯被爆年底結婚一事的看法,則不欲多言,只透過經理人公司回覆:「不回應!」

對於有指林峯於內地拍攝電影版《尋秦記》時偷走向張馨月送上求婚驚喜,有份在當地拍該片的演員如苗僑偉、郭羨妮、滕麗名等均表示未有聽聞,郭羨妮更說:「冇聽過喎!不過我當然希望阿峯佢娶個好老婆我都有見過佢女朋友嚟探班,但我同阿峯講,都未睇清楚佢女朋友個樣,因為大家拍緊嘢唔會咁張揚。」而之前林峯曾帶女友與長輩苗僑偉吃飯,但苗僑偉表示未聽聞過對方求婚,坦言不方便評論。另外,林峯的堂妹林夏薇則回覆:「我冇聽過喎!咁要問番阿哥」






鍾意就快D Share啦!