網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月5日 星期三

張衞健:分享婚姻保鮮法 張衞健話最緊要呢8個字 __,張衞健,

張衞健同張茜結婚16年都好似新婚咁恩愛。「大帥哥」張衞健出名計仔多多,歌影視瓣瓣掂成大紅人﹗他自爆曾想過孖BIGFOUR成員合演舞台劇,為觀眾帶來新鮮 ...




張衞健同張茜結婚16年都好似新婚咁恩愛。


「大帥哥」張衞健出名計仔多多,歌影視瓣瓣掂成大紅人﹗他自爆曾想過孖BIG FOUR成員合演舞台劇,為觀眾帶來新鮮感。而有愛妻號之稱的他,亦大方分享夫妻間「保鮮」Tips,就是不時製造驚喜,不要一味老奉!


張衞健(Dicky)曾揚言若蘊釀好一個新角色,就會於公仔箱再會觀眾,不過他近日接受東網專訪坦言未有「成果」,Fans們可能要再等等。據知有主辦方曾接觸過Dicky傾開棟篤笑,問到現時十橫有一撇?他承認有此事︰「始終都覺得自己係演員,就冇的起心肝搞,加上件事都好難,全部稿都靠自己,雖然我擅長度劇本,但度棟篤笑都要有少少天賦,所以一路都話係諗吓、冇推嘅,可能有日我戚起條根想做呢﹗」


BIG FOUR開騷可免則免


棟篤笑就暫未有「着落」,問到會再同BIG FOUR開演唱會?他竟搞笑話可免則免︰「由組成嗰日我都好勉強。(有內訌?)我哋從來都冇相親相愛過,但反而有諗如果BIG FOUR有機會做一個舞台劇會點呢?對我哋、觀眾都有多啲新鮮感。」續大賣關子有構思過,更曾齊齊坐低傾過,惟Dicky對成員們的演戲細胞有所保留,抵死窒爆︰「同佢哋做都擔心㗎﹗因為覺得佢哋冇一個演戲好,除咗Edmond,我有睇佢套劇集,係做得幾好。」


其實想睇到Dicky演出都不是難事,他日前孖老婆張茜拍內地真人騷節目,玩煮飯仔大晒恩愛,問到不介意在鏡頭前放閃?答案總是令人摸不着頭腦的Dicky,卻指介意︰「唔鍾意㗎﹗其實人哋都邀約過好多次,我覺得係盛情難卻所以做,一次半次唔多,好少一齊做節目,做訪問都係試過一次。」


成日畀小驚喜老婆


婚後16年如何保鮮?他教路要驚喜不斷,並最緊要唔好老奉︰「老婆煮飯唔好老奉冇多謝、唔該、錫啖,一老奉就冇晒感覺,簡單到依家佢夾餸畀我,我都會講『唔該』,又唔會因為結婚咁多年唔出街拍拖,仲會成日畀小驚喜,去街會買啲嘢畀佢,又會買花,有時又會寫紙條、傳紙仔。(渴望要小朋友?)唔渴望啦,今時今日成幾廿歲都唔覺得自己係個完全熟透嘅男人,好多時都仲好幼稚,係老婆面前簡直仲係個小朋友﹗」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!