網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月5日 星期三

【頭條獨家】返蘇州見病重婆婆兼奔喪 朱晨麗唔做自私鬼會自我隔離 #朱晨麗

孝順婆婆  朱朱向來好愛錫老人家,年年都返鄉過年,蘇州探親回港後,近日又再度回蘇州奔喪!雖然犯險,但她親情大過天,一於冇有怕。
【頭條獨家】返蘇州見病重婆婆兼奔喪朱晨麗唔做自私鬼會自我隔離孝順婆婆朱朱向來好愛錫老人家,年年都返鄉過年,蘇州探親回港後,近日又再度回蘇州奔喪!雖然犯 ...




返蘇州見病重婆婆兼奔喪朱晨麗唔做自私鬼會自我隔離孝順婆婆朱朱向來好愛錫老人家,年年都返鄉過年,蘇州探親回港後,近日又再度回蘇州奔喪!雖然犯 ...




【頭條獨家】返蘇州見病重婆婆兼奔喪 朱晨麗唔做自私鬼會自我隔離

孝順婆婆 朱朱向來好愛錫老人家,年年都返鄉過年,蘇州探親回港後,近日又再度回蘇州奔喪!雖然犯險,但她親情大過天,一於冇有怕。

近日武漢肺炎疫情持續,內地確診人數不斷上升,本周二,本港更出現首宗武漢肺炎死亡個案。正當響起健康警鐘人人自危時,原來朱晨麗曾秘密返蘇州鄉下過年,凝聚親情同時,爭取時間見最愛的婆婆最後一面,之後回港近日又再度回蘇州奔喪!雖然犯險,但她親情大過天,一於冇有怕,不過她強調回港後必定會自我隔離。採訪:方騫平 攝影:李權威 服裝:Magazzin Group 化妝:Soie IP 髮型:Franco Chung @Leonardo 3 Hair corner 場地:la bo la @ Lee Tung Avenue

開心集郵 唔少街坊拉住朱朱「集郵」,朱晨麗戲言大家只知道她角色名係馬思蕾,未必叫得出真名。
開心集郵 唔少街坊拉住朱朱「集郵」,朱晨麗戲言大家只知道她角色名係馬思蕾,未必叫得出真名。
照顧公公  朱朱日後要幫婆婆負起照顧公公的角色。

照顧公公 朱朱日後要幫婆婆負起照顧公公的角色。

日前朱晨麗於社交網上載了一對手的黑白相片,留言:「天使來把您接走了,我會嘗試習慣嘗試堅強……下輩子我們還做一家人!!!相信在天堂,我們會再遇見,等我!」對婆婆的離世,一字一淚!孝順女朱朱喺新春期間去咗蘇州送婆婆最後一程,未有留憾。

留家自我隔離

今時今日作為大台姐仔,身驕肉貴的朱朱,為咗親人,堅持北上冒險,沒有顧慮自身安全問題!她回覆本報記者說:「多謝關心,大家唔使擔心我,因為我整個新年都留喺蘇州過,我冇出過街,要防護自己,亦保衛他人,仲可以藉此機會多啲陪吓屋企人,因為陪伴,係世上最昂貴嘅禮物!祝福大家新年快樂,幸福安康!」朱朱於疫情大爆發前已回港,但近日再度回鄉奔喪,但她表示為人為己,回港後必留在家中自我隔離。

超級好友 她形容跟何廣沛是友誼以上,戀人未滿,咁究竟仲爭啲乜呢?

超級好友 她形容跟何廣沛是友誼以上,戀人未滿,咁究竟仲爭啲乜呢?
網民洗版  《大醬園》中,朱朱同何廣沛在溪澗「鴛鴦戲水」,成為網民熱話。

網民洗版 《大醬園》中,朱朱同何廣沛在溪澗「鴛鴦戲水」,成為網民熱話。

為婆婆剪腳甲

年年長途跋涉回鄉過年的朱朱,其實喺過年前經已許下新年願望,望當時還未過身的婆婆早日康復,她有感而發說:「新年願望好簡單,希望婆婆精精神神,無論我幾忙都好,都希望抽到時間去探佢。本身媽咪成日來港陪我,爸爸間中會嚟,今年我叫佢哋唔使嚟,陪住婆婆先,因為婆婆先至係需要照顧嘅人。之前得兩日時間,我都返咗去一次,希望見多啲婆婆。老人家生命倒數中,作為後輩要珍惜每次見面時光,我由婆婆帶大,同佢比較close。」

難得回鄉,朱朱為親近婆婆多啲為她剪腳甲,「可能機能問題令到佢嘅指甲既厚又硬,但又好脆弱,我都未同媽媽剪過指甲,但今次彎身幫婆婆剪腳甲,搞到條腰痛到伸唔直,但唔緊要,我好珍惜呢啲時光。」她又自爆未帶過緋聞男友何廣沛見老人家:「我比較傳統,覺得要去到結婚先會帶返屋企,我同佢係好熟,再次合作拍《大醬園》溝通係昇華咗嘅,不過,同佢嘅關係介乎喺『友諠以上,戀人未滿』,欠缺咗撻一聲,(咁要點先撻得着?) 呢啲由男仔諗,女仔要被動啲,(佢爭乜?)哈!爭timing啩。」

要做朱晨麗第一

隨住劇集《多功能老婆》中演「十三點」闊太思蕾演技受讚賞,監製陳寶華更睇好朱朱必定上位兼爆紅,仲係視后佘詩曼接班人,對此,朱朱開心說:「初入行時,啲人問我想唔想做嘉玲姐(劉嘉玲)第二?唔知點解我咁答:『我未必可以做到嘉玲姐第二,但我可以做朱晨麗第一!』所以呢句說話一路keep住喺心裏面,希望自己都好似佢哋成功之餘,都成為一個icon、榜樣,多啲人以我為榮。」

大銀幕見 上位朱朱有份拍王晶執導的電影版《倚天屠龍記》。

大銀幕見 上位朱朱有份拍王晶執導的電影版《倚天屠龍記》。
觀眾讚賞  《多功能老婆》中演「十三點」闊太思蕾,演技受讚賞。

觀眾讚賞 《多功能老婆》中演「十三點」闊太思蕾,演技受讚賞。
欣賞嘉玲 朱朱好欣賞劉嘉玲。

欣賞嘉玲 朱朱好欣賞劉嘉玲。
偶像阿佘  朱朱都好得樣靚身材正的佘詩曼。

偶像阿佘 朱朱都好得樣靚身材正的佘詩曼。
正爆身材 朱晨麗貴為11年港姐冠軍,穿水著look身材一流。

正爆身材 朱晨麗貴為11年港姐冠軍,穿水著look身材一流。
孝順婆婆  朱朱向來好愛錫老人家。

孝順婆婆 朱朱向來好愛錫老人家。

鍾意就快D Share啦!