掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

黃嘉樂:女友融入家中!黃嘉樂傾掂婚期趕湊「好」字 #黃嘉樂

黃嘉樂同女友踏入談婚論嫁階段。藝人黃嘉樂與圈外女友拍拖三年多,相戀以來甚為甜蜜,踏入談婚論嫁階段,早前新年被催婚的嘉樂,坦言是時候做一些動作,亦曾與女 ...




黃嘉樂同女友踏入談婚論嫁階段。


藝人黃嘉樂與圈外女友拍拖三年多,相戀以來甚為甜蜜,踏入談婚論嫁階段,早前新年被催婚的嘉樂,坦言是時候做一些動作,亦曾與女友商討結婚問題,最終得出的共識是先讓事業穩定才建立家庭。


嘉樂透露女友早已融入家中,母親當正她是新抱仔,他說:「唔知係咪身邊人覺得我哋太恩愛,個個都覺得我應該係時候派利是,好在細佬有兩個仔,所以冇傳宗接代嘅壓力。(鍾意小朋友?)見到鄭嘉穎同林子善有小朋友,好似變咗另一個人,會諗自己會唔會性格逆轉,希望第時生一仔一女」他自爆已幻想不同的求婚情景,卻又過於夢幻及需大灑金錢,所以笑言要從長計議。


爆「三角戀」變大食會


近日嘉樂於無綫劇《大醬園》演萬家大少爺「卓楠」,演技備受網民讚賞,他與「雙雙」江嘉敏及「華歌」吳業坤陷入三角戀「有你冇我」,叫劇迷睇得肉緊;但戲外一眾年輕人卻拍得相當開心,嘉樂說:「多數同朱朱(朱晨麗)、何廣沛、江嘉敏、吳業坤對手戲多,日日開大食會咁,有時見到啲演員拍得辛苦,我會主動提出頂拍頭場,尤其朱朱當時疊晒劇,睇見佢都辛苦,大家互相幫忙,都係頂咗兩星期啫!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!