掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

森美:父母仲未返港 森美失望勁灰:唔到我哋控制 #森美

一日未返到,一日都仲係好擔心!藝人森美日前才剛報喜指,被困滯留在日本橫濱「鑽石公主號」郵輪上的父母,新冠肺炎檢疫結果呈陰性,更預告雙親將安排乘搭港府第 ...




一日未返到,一日都仲係好擔心!


藝人森美日前才剛報喜指,被困滯留在日本橫濱「鑽石公主號」郵輪上的父母,新冠肺炎檢疫結果呈陰性,更預告雙親將安排乘搭港府第2班包機返港。航班原定於昨晚(20日)起飛,惟起飛前夕宣布取消,延至今日傍晚起程返港。


就雙親仍未能逃離「毒船」一事,森美接受東網訪問時坦言有少少失望:「我最擔心係佢哋喺隻船上面,因為船上面有病原,但冇辦法,等多一日就一日,希望今日可以返到嚟,唔使再等到聽日,都冇辦法,唔到我哋控制。」


及後,森美於電台節目開始時,講及父母最新情況,並自言今次疫情令全家心情有好多起伏:「原先尋日落船,但最後落唔到,繼續坐艇,都唔知點算,後尾先睇新聞話有另一個國家落先,香港就讓路今日先落,都係嗰句啦,快啲落船,返到香港喺邊到隔離都冇所謂,希望今日可以返到香港。」又謂有不少好友都有Send用作隔離的公屋資訊給他過目,森美笑說:「睇過樓,可以上樓,令我有以前上公屋睇樓嘅感覺。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!