掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

周嘉洛親爆 廢青上位秘訣 #周嘉洛

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}入行四年,年僅廿四歲的「小鮮 ...




入行四年,年僅廿四歲的「小鮮肉」周嘉洛,憑無綫處境劇《愛•回家之開心速遞》飾演金城安(廢青安)一角,於《萬千星輝頒獎禮2019》中奪得「最佳男配角」,成為無綫史上最年輕,最淺資歷的得獎者。

最近,周嘉洛在《愛》劇中被要求全裸上陣,拍攝一場屎尿俱備,睇住熒光幕都聞到臭味的全裸戲份;不過,他非常有專業精神,對於監製的安排,完全冇say no:「除衫對我嚟講係拍攝嘅一部份。」不難想像,他的上位之道就是:抵得諗、肯捱肯搏!

周嘉洛在《愛‧回家之開心速遞》第765集的全裸演出,帶動劇集近日收視高開廿六點。



他說非常感恩,能遇上前輩滕麗名,既教他做戲,還教他做人處事。



全裸演出

一五年,周嘉洛參加第廿八期無綫藝員訓練班入行,至今演過廿多齣劇集。初入行時,他最常演古惑仔,好像在一七年時,他更試過連續於《同盟》、《雜警奇兵》、《降魔》中,扮演黑幫大佬的手下。直至遇上《愛•回家之開心速遞》金城安一角,他將其「廢青」的性格發揮得淋漓盡致,因而深入民心。早前,他更憑此角於《萬千星輝頒獎禮2019》中獲得「最佳男配角」,成為史上最年輕,最淺資歷的得獎者。當日,他獲獎之時揚言:「就算金城安係一個廢青,但佢都有佢嘅價值!」

最近,周嘉洛在《愛》劇中有一幕全裸演出,劇情講述他準備沖涼時,遭阿媽整蠱而被困充滿屎尿的廁所,為了逃避,他被迫全裸出醜,其搏命的演出,令該集收視高達廿六點。據幕後透露:「佢(周嘉洛)都好抵得諗,背晒劇本之後,成棚人面前除剩條底褲,即場話除就除。嗰日天氣都幾凍,加上錄影廠冷氣又大;不過佢好勇,導演叫佢做乜,都冇say no。」事後,周嘉洛對本刊表示:「屎嘅部份比較嘔心,除衫對我嚟講係工作嘅一部份,劇情合理嘅話,我係唔抗拒,所以心理上冇問題。」其實,擁有一身結實肌肉的他,已多次被安排除衫出鏡,但他直言不覺得有問題:「我個人絕對唔覺得編劇玩嘢,亦都冇同其他人比較劇情,編劇出發點都係為劇情、為角色。」

早前,周嘉洛憑金城安一角,成為《萬千星輝頒獎禮》史上最年輕,最淺資歷的「最佳男配角」得獎者。



一五年加入第廿八期藝員訓練班,畢業後,周嘉洛與同班同學吳偉豪等,被安排加入《愛》劇,從此星途見曙光。




鍾意就快D Share啦!