掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

【已離開鑽石公主號】森美父母今晚終返港:我叫佢哋唔好望番轉頭 #森美

【已離開鑽石公主號】森美父母今晚終返港:我叫佢哋唔好望番轉頭4小時前森美父母滯留「鑽石公主號」郵輪逾兩星期,原本有望乘坐昨晚六點的包機回港,無奈延期。 ...




  • 【已離開鑽石公主號】森美父母今晚終返港:我叫佢哋唔好望番轉頭
  • 4小時前




森美父母滯留「鑽石公主號」郵輪逾兩星期,原本有望乘坐昨晚六點的包機回港,無奈延期。

今早入境處向船上的香港乘客發短訊,表示日方就有關病毒檢測工作會於早上完成,包括密切接觸者等乘客,已接獲檢測證明書,並打算乘搭政府包機回港,需於早上10時前收拾好行李,船公司早上約10時會透過廣播通知大家離船。

入境處表示將於碼頭設置櫃台,協助港人辦理手續,之後會安排旅遊巴直往羽田機場乘包機返港。

森美父母的檢測呈陰性,有證明書可回港,航班原定於昨晚(20日)起飛,可是起飛前宣布取消,有望延至今日傍晚起程返港。

對於延期,森美接受傳媒訪問時,坦言感到有點失望:「我最擔心係佢哋喺隻船上面,因為船上面有病源,但冇辦法,等多一日就一日,希望今日可以返到嚟,唔使再等到聽日,都冇辦法,唔到我哋控制。」

中午他接到父母好消息,表示已經落船,搭車去機場途中。森美說:「預計包機今晚6點回港,我叫佢哋唔好望番轉頭。唔會刻意接機或離遠見面,最悲慘嗰十幾日過去咗,返嚟安心啲,應該會食餐飯慶祝,哈哈,可能視像打邊爐。反而佢哋可能唔見我,因為經過28日隔離,可能乾淨過我,見唔見我,佢哋決定。」

而在滯留船上期間,森美父母一直處於被動,只能靠家人的資訊,以及等待船公司通知。

截至昨日,鑽石公主號船上再多10人確診,累計至66宗,情況令人憂慮,希望所有人能早日下船。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!