掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

【叫網民呵番佢】白雲韓國學snowboard撞爆眼:I want a hug & kisses #now #白雲

【叫網民呵番佢】白雲韓國學snowboard撞爆眼:Iwantahug&kisses22分鐘前「正苦」高層未瞓醒,大言不慚話「疫情受控」,惹來醫學界直 ...




  • 【叫網民呵番佢】白雲韓國學snowboard撞爆眼:I want a hug & kisses
  • 22分鐘前




「正苦」高層未瞓醒,大言不慚話「疫情受控」,惹來醫學界直斥「大錯特錯」。既然「正苦」都信唔過,都係靠自己保命最實際。

原定去內地同台灣開工嘅白雲,受疫情影響全面停工,於是轉陣,飛韓國避疫情,順勢自我增值。

白雲一到埗即同朋友報名學snowboard,一齊上堂嘅同學仔上晒手,佢仍然頻頻PK,明顯係E級身材累事!

幾經辛苦終於學識,白雲keep住練習,但係貪一時之快,無租頭盔保護自己,夾都冇咁啱,滑道上暗藏垃圾,snowboard經過撞個正。由於無頭盔保護,唔敢向後跌,即使用手遮擋都撞爆眼角。

當事人話佢無乜大礙,繼續上堂進修snowboard,仲話如果進度良好,下個星期就轉去學韓文。

佢仲有心情在IG報平安,留言:「人生就是不斷摔倒再爬起來。」但隔了一會又撒嬌寫道:「Please 呵番我!I want a hug & kissesssss (我要抱抱和錫錫)。」

白雲透露現時當地口罩隨處可買,但價錢普遍較昂貴,平均廿多元或以上一個。佢溫馨提示準備前往當地嘅旅客,江南地區嘅洒吧式餐廳大多停止招侍外國人,如果想前往見識,最好事先double check一下!

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!