掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

周勵淇(前名:周麗淇):賣相吸引 大肚周勵淇留家避炎享受下廚樂 #周勵淇 #周麗淇

媽咪記得少油少鹽。藝人周勵淇(Niki)今年初宣布懷有身孕,隨即停工休息,加上近日疫情肆疫嘅緣故,佢更加專心留在家中避「炎」兼安胎。呢日佢見天氣好,就 ...




媽咪記得少油少鹽。


藝人周勵淇(Niki)今年初宣布懷有身孕,隨即停工休息,加上近日疫情肆疫嘅緣故,佢更加專心留在家中避「炎」兼安胎。呢日佢見天氣好,就特意曬曬太陽並自拍放上社交網,不過就堅持不外出,佢發文透露:「很久不見大家,今日是星期天,天氣很好,終於可以曬曬太陽,補充一下維他命,但我也沒有外出選擇留在家。」


此外,佢亦大玩煮飯仔,親自下廚煮炒銀針粉及豉油王炒腸粉,睇賣相非常吸引,佢表示:「還自家製兒時的最愛,炒銀針粉和豉油王炒腸粉,唔知大家細個有冇食呢?我本人就好鍾意食,自己整味道唔錯。其實在家一啲都唔悶,嘗試在家找點樂趣,希望疫情盡快過去,大家一起努力加油,很想念大家。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!