掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

李施嬅:懶理老外目光照戴罩 李施嬅今日返港 #李施嬅 #李詩韻

返嚟喇!返嚟喇!被困加拿大嘅藝人李施嬅,上星期因新劇《血與水》(Blood&Water)受到疫情影響拍攝工作叫停,被迫放假嘅佢千辛萬苦撲到機票先到溫哥 ...




返嚟喇!返嚟喇!


被困加拿大嘅藝人李施嬅,上星期因新劇《血與水》(Blood & Water)受到疫情影響拍攝工作叫停,被迫放假嘅佢千辛萬苦撲到機票先到溫哥華,再等候航班回港。繼續滯留嘅佢,今日凌晨就上載生活短片,紀錄自己疫情下嘅特別體驗,同埋同大家公報好消息,佢終於都可以搵到機票今日返香港喇!


佢上載短片同長文,表示依家加拿大都已經有過千單新冠肺炎確診個案,佢都好擔心,多次又口頭又文字呼籲大家一定不容忽視新冠肺炎,唔單止患病概率高,仲引伸到停課、裁員等社會問題,一定要認真對待今次疫情!除咗呼籲同人保持距離,亦要謝絕同朋友嘅聚會,佢自己都有勸媽咪唔好搵朋友打麻雀,迫佢放棄至愛嘅社交活動!


而片中,就見到佢同大家嚟個Hotel Tour,因為基本上成間酒店都靜英英冇咩人,餐廳、服務櫃枱、商店等通通冇人,冇廚師煮嘢食之餘,Cafe都係得少少食物,好在佢有當地朋友知佢得一個人喺酒店,都帶咗一堆零食、麵食同果汁畀佢充飢,非常有心。


之後佢就趁返港隔離前,趕緊隻身去行山,呼吸新鮮空氣,不過行行吓佢就忽然戴口罩,原來係行山嘅人都唔少,佢見到有人兼大家身位唔夠兩米距離,都即時醒覺要小心,雖然其他外國人都依然冇罩上陣,佢仲自爆自己都有啲驚。去到冇人嘅空曠地方,佢就再除罩拍片,同大家公布今日終於都可以返到香港,仲甘願隔離14日添。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!