掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

陳煒:避炎做煮飯婆!陳煒冧爆為男友獻第一次 #陳煒

陳煒係「美女廚神」。入廚多年的無綫花旦陳煒,因為煮得一手好菜,而成為城中美女廚神,早年更演出了以她來命名的飲食節目《煒哥的味道》,廣受歡迎。不過,煮慣 ...




陳煒係「美女廚神」。


入廚多年的無綫花旦陳煒,因為煮得一手好菜,而成為城中美女廚神,早年更演出了以她來命名的飲食節目《煒哥的味道》,廣受歡迎。不過,煮慣九大簋的她,自從與醫生男友陳國強(Aldous)拍拖後,有了愛情滋潤,生活自然浪漫不少,因而愛上整甜品,她表示一次在商場見到烘焙店,齊集所有工具,覺得很方便,而開始做了她人生第一個生日蛋糕,送給數月前生日的男友Aldous。


她稱剛開始了三個月做甜品,已經做了6、7個蛋糕,她說:「我人生第一個整嘅蛋糕,就係整畀男友生日時食。(男友冧爆?)大家都食得好開心,佢就唔食奶類,我整咗個黑森林蛋糕畀佢。(畀幾多分?)我畀自己梗係100分啦,佢畀我就更多!」


有多年煮食經驗的她,整甜品冇難度,她說:「都複雜㗎,因為要跟足步驟,唔係好似煮菜咁,憑感覺靠經驗,但焗蛋糕就好開心嘅,之後做咗幾個,都係同埋朋友一齊整。(要男友親自整番個蛋糕畀自己?)唔好,唔好浪費呢啲時間,留番用嚟醫人好過」


新冠肺炎疫情影響下,她表示經常閒賦在家:「男友係好鍾意嚟我家食飯,依家疫情就更加唔想周圍去。(諗住做煮飯婆?)好樂意為身邊朋友煮嘢食,我鄰居都叫我幫手煮紅燒魚。(只做陳氏煮飯婆呢?)又未係時候!」


場地:HOME:焙小日子



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!