掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

【被封馬明2.0】馬國明避談謝東閔戴綠帽 過來人身份講:大家向前看! #謝東閔 #馬國明 #馬明

《蘋果》前日獨家踢爆世紀賤男黎振燁背妻偷食大台「姣精」朱智賢,事件曝光後,朱智賢受盡千夫所指,皆因她不單止背男友謝東閔偷嗒人夫,甚至對黎振燁太太和即將 ...






《蘋果》前日獨家踢爆世紀賤男黎振燁背妻偷食大台「姣精」朱智賢,事件曝光後,朱智賢受盡千夫所指,皆因她不單止背男友謝東閔偷嗒人夫,甚至對黎振燁太太和即將出世的BB造成嚴重傷害。《蘋果》收到消息,黎振燁原定於今日與大肚老婆返電視城,為偷食事件拆彈,殊不知大肚老婆臨時改變主意不肯現身,反而「姣精」朱智賢得到男友支持,齊齊到電視城舉行記者會,不過全程未有向黎太道歉!

偷食事件發生後,有網民表示令人聯想起去年黃心穎和許志安的「安心偷食」,記者會舉行前夕,心穎前度男友馬國明在將軍澳出席活動,對於被舊事重提,馬明說:「大家應該向前看,呢件事都已經過咗去,我哋幾個當事人都放低咗,冇必要再重提,亦都唔好怪責任何人。」之不過有網民形容謝東閔是「馬明2.0」,馬明聽聞後說:「係咩?我冇留意呢個稱號喎,不過我開緊廠,都知發生乜嘢事,人哋嘅嘢我唔回應喇!感情嘅事自己先知。」再問會否安慰謝東閔,他說:「佢大個仔,靠自己喇!相信冇問題,男人大丈夫,感情事唔係最重要嘅事,有好多嘢要兼顧。」馬明亦表示不抗拒與圈中人拍拖,一切要看緣份,有機會同大家講。

另一方面,世紀賤男黎振燁憑近日播出的《機場特警》而為人認識,湊巧同劇的黃子恆亦曾捲入桃色負面新聞,黃子恆在活動上都被追問此事,他說:「我哋私底下冇聯絡過,相信如果佢有需要,會主動搵我哋傾訴,據我所知,因為佢有其他劇要開工,唔係每次宣傳都會出現,所以我唔知道公司係咪取消晒佢嘅宣傳活動。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

馬明不評論其他人的感情事。


黃智雯支持謝東閔的決定。


黃子恆私下沒有與黎振燁聯絡。


謝東閔和朱智賢今日舉行記者會。



鍾意就快D Share啦!