掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

譚凱琪:早知楊秀惠有喜!譚凱琪請教陳凱琳懷孕秘笈 #楊秀惠 #譚凱琪 #陳凱琳

譚凱琪新婚後出席劇集宣傳活動。新婚不久的譚凱琪亮相劇集宣傳活動,對於被叫「莊太」,她打趣仍需時間適應:「好似樓下管理員叫我,我都停咗幾秒先識反應,不過 ...




譚凱琪新婚後出席劇集宣傳活動。


新婚不久的譚凱琪亮相劇集宣傳活動,對於被叫「莊太」,她打趣仍需時間適應:「好似樓下管理員叫我,我都停咗幾秒先識反應,不過係開心嘅。依家多咗個身份,佢嘅所有嘢包括健康,我都要照顧周到。」抗疫期間她更充當模範主婦:「由早餐到晚餐都係我煮,好唔好食另一回事,不過忙過返工。」


由於避炎關係,譚凱琪表示取消了歐洲、土耳其蜜月之旅。笑問是否多了時間造人時,她說:「有計劃。(請教吓好姊妹陳凱琳?)都有傾過,即係話想有BB有啲咩秘訣,但係依家最緊要調理身體先囉。」她透露下半年將銷假復工。


談到楊秀惠剛榮升媽媽,譚凱琪表示:「恭喜咗佢啦,之前已經知佢有喜,不過依家唔敢成日打攪佢,照顧BB真係好忙。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!