掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

陳婉婷爆姣精扮純情派糖冧人夫 #陳婉婷

陳婉婷爆姣精扮純情派糖冧人夫

陳婉婷爆姣精扮純情派糖冧人夫有「最索丫鬟」之稱的前無綫藝人陳婉婷(Hebe),曾與黎振燁合作劇集《丫鬟大聯盟》,她受訪時力撐舊拍檔並非負心漢,並爆有「 ...




有「最索丫鬟」之稱的前無綫藝人陳婉婷(Hebe),曾與黎振燁合作劇集《丫鬟大聯盟》,她受訪時力撐舊拍檔並非負心漢,並爆有「姣精」女藝人主動向黎振燁示好,但他不為所動,Hebe說:「我哋合作咗個幾月,成日對住,所以我睇到佢平時點對人,絕對相信佢唔會對唔住太太。試過有一次,有個平時喺人面前扮晒純情,但其實成日周圍姣人嘅女仔請佢食糖,佢即刻送畀第二個男仔。(個女仔係邊個?)邊個我就唔講喇,唔想抹黑任何人,淨係想講一個例子等人哋知道,其實黎生冇乜機心嘅。」續指:「以我所知,佢哋好難得先至有呢個BB,經歷咗好多嘢。」

至於《丫》劇女主角湯洛雯表示沒見過有人「姣」黎振燁:「同黎振燁冇對手戲,唔知道。」同劇的莊思明表示:「之前拍攝時,一班女仔會輪流買好多零食,然後一箱箱拎入廠畀大家食,唔見有人專登買嘢畀人食喎!(覺得陳婉婷抽水?)唔知呀!大家自己衡量,只係覺得人哋嘅事唔應該加把嘴。」






鍾意就快D Share啦!